پایین ترین قیمت عمده انواع گل مصنوعی در تهران

قیمت عمده گل مصنوعی در تهران بسیار ارزان تر از قیمت گل مصنوعی در جاهای دیگر است. امروزه با ازدیاد جمعیت و افزایش بی رویه ی آپارتمان ها دیگر کمتر می توانیم فضایی سبز در اطراف خودمان ببینیم، پرورش گل های طبیعی نیز به خاطر مشغله ی بیش از حدی که داریم و اینکه برخی از واحد های آپارتمان حتی تراس هم ندارند، امکان پذیر نیست، به همین دلیل مردم امروزه بیش از هر وقت دیگری به خرید گل مصنوعی و استفاده از آن برای ملاطفت فضا فکر می کنند. در این مقاله به انواع گل مصنوعی و بازار گل مصنوعی بیشتر می پردازیم: 

پایین ترین قیمت عمده انواع گل مصنوعی در تهران

عمده فروشی انواع گل مصنوعی شیک و مدرن در تهران

عمده فروشی انواع گل مصنوعی شیک و مدرن در تهرانشهر تهران یکی از شهرهایی است که افراد زیادی در آن به فروش گل مصنوعی به صورت عمده مشغول هستند. خرید گل مصنوعی تهران به صورت عمده برای شما خریداران عزیز دارای مزیت هایی است: 

  • وقتی گل را به صورت عمده خریداری ی کند فروشنده برای شما تخفیف های ویژه ای قائل می شود و وقتی قیمت تمام شده ی هر شاخه گل را محاسبه کنید متوجه می شوید گل ها برای شما بسیار ارزان تر در آمده اند. 
  • خرید گل به صورت عمده علاوه بر صرفه جویی در هزینه ی گل ها در هزینه های حنل و نقل نیز صرفه جویی خواهد کرد. فرض کنید بخواهید به صورت حضوری گل تهیه کنید، در صورت خرید جزئی گل باید هر بار به صورت جداگانه برای حمل و نقل هزینه کنید و هزینه هایی مانند استهلاک ماشین، هزینه بنزین و … را بپردازید و اگر به صورت اینترنتی اقدام به خرید این گل ها کنید باید هر بار به صورت جداگانه هزینه ی پست را بپردازید اما اگر به صورت عمده و یکباره اقدام به خرید کنید هزینه های حمل و نقل روی گل ها سر شکن می شود و از این بابت مشکلی نخواهید داشت. 

فروش گل مصنوعی برای فروشندگان نیز سود زیادی دارد: 

  • اول اینکه آن ها می توانند تمام پول را و به صورت نقدی بگیرند و نیازی به صرف زمان برای فروش گل ها نخواهند داشت. 
  • دوما در فروش گل ها باید برای تبلیغات نیز زمان و انرژی زیادی هدر می دادند اما در صورت فروش عمده و یکباره محصولاتشان نیازی به هزینه کردن برای تبلیغات نخواهند داشت. 

پس نتیجه می گیریم خرید عمده هم به نفع خریدار و هم فروشنده حواهد بود. 

قیمت روز بهترین گل مصنوعی ارکیده در رنگ های زیبا

ارکیده گلی گران بها و زیباست و انواع طبیعی آن را در آپارتمان ها پرورش می دهند اما نگهداری از آن کار آسانی نیست، پس بسیاری از افراد ترجیح می دهند ارکیده را به صورت مصنوعی در تزیین ساختمان خود استفاده کنند‌.‌ارکیده رنگ های زیبا و منحصر به فردی دارد، از رنگ های ارکیده می توان به سفید، صورتی کمرنگ، صورتی پر رنگ، بنفش کم رنگ و … اشاره کرد. رنگ های دلباز این گل ها باعث شده است بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار بگیرند. 

برخی در مورد خرید و انتخاب گل ارکیده ی مصنوعی نگرانتد این گل مانند گل طبیعی ارکیده نباشد اما در این مورد می توان گفت اگر گل مصنوعی درجه ۱ باشد همان ظرافت و زیبایی گل های طبیعی را دارد و نیازی به نگارنی نیست. 

در مورد قیمت گل مصنوعی ارکیده می توان گفت امروزه با بالاتر رفتن قیمت مواد اولیه ی ساخت این گل، قیمت گل نیز بالاتر رفته است و می توان گفت قیمت گل ارکیده مصنوعی روز افزون است، برای اطلاع از آخرین قیمت این گل ها می توانید به سایت های آنلاین مخصوص فروش مراجعه کنید. 

فروشگاه گل مصنوعی مجلسی و سالنی لوکس

فروشگاه گل مصنوعی مجلسی و سالنی لوکسدر مراسم های مختلف به خصوص مراسم عروسی علاوه بر گل زدن ماشین می توانید در جایگاه مخصوص عروس و داماد نیز از گل استفاده کنید. گل های مصنوعی که پشت سر عروس و داماد استفاده می شوند به هر عروسی جلوه خاص و ویژه ای می دهند. در جشن تولد ها نیز می توان به جای استفاده از بادکنک آرایی که قدیمی شده است و پایه ی ثابت تمام جشن های تولید است از گل آرایی استفاده نمود، این کار باعث می شود تولدتان خاص و منحصر به فرد به نظر برسد. 

برخی از افراد در مراسم عروسی خود ترجیح می دهند از گل طبیعی برای جایگاه عروس و داماد استفاده کنند اما گل طبیعی تنها برای دو یا سه ساعت اول مراسم زیبایی دارد و بعد از مدتی پژمرده می شود و زیبایی خود را از دست می دهد، اما با خرید و استفاده از گل مصنوعی نه تنها تا انتهای مراسم بلکه تا همیشه می توانید این گل ها را ببینید و خاطره های خوب خود را به یاد بیاورید. برای خرید گل مصنوعی مجلسی می توانید به فروشگاه های این گل ها مراجعه کرده و زیباترین گل مصنوعی را مطابق سلیقه ی خودتان انتخاب کنید. 

بازرگانی زیباترین گل مصنوعی وارداتی ترکیه ای

می توان گفت گل مصنوعی ترکیه ای گل مصنوعی شیک و منحصر به فردی است که ظرافت و زیبایی خاص و منحصر به فرد خود را دارد. گل های مصنوعی از دو کشور چین و ترکیه به داخل ایران وارد می شوند، اگر بخواهیم این دو گل را از نظر کیفیت با یکدیگر با یکدیگر مقایسه کنیم متوجه می شویم گل های ولرداتی از ترکیه کیفیت بسیار بالاتری دارند. گل مصنوعی وارد شده از چین پس از چند بار شست و شو رنگ خود را از دست می دهند و بور و کدر می شوند اما گل های وارد شده از ترکیه هنگام شست و شو رنگ خود را از دست نمی دهند و آب نمی روند. نمایندگی گل مصنوعی ترکیه ای بهترین گل های مصنوعی را به بازار ایران وارد می کنند. 

بزرگترین نمایندگی گل مصنوعی رز و بامبو در تهران

بزرگترین نمایندگی گل مصنوعی رز و بامبو در تهرانگل رز نماد عشق است و یکی از پر طرفدار ترین گل های مصنوعی گل رز است، خریدار گل مصنوعی رز از خریداران سایر گل های مصنوعی بیشتر هستند. گل رز مصنوعی در تمامی رنگ ها و تمامی اندازه ها تولید می شود اما بیشتر تولید کنندگان ترجیح می دهند این گل را طیف رنگ‌های قرمز مثل قرمز کم رنگ، قرمز ملایم، قرمز پر رنگ و … بیشتر تولید کنند و به فروش برسانند. تولید گل مصنوعی رز به دلیل استقبال زیادی که از این گل شده است بیشتر است. 

شاخه های بامبو نمادی از ثروت هستند و باید آن ها را در آب و معمولا در تعداد فرد نگهداری کرد، اما برخی از مردم ترجیح می دهند بامبو های مصنوعی خریداری کنند تا همیشه آن ها را در دسترس داشته باشند و هیچ گاه نگران خشک شدن آن ها نباشند. 

شرکت پخش و بسته بندی انواع گل مصنوعی وارداتی

بعد از این که انواع گل های مصنوعی به داخل کشور وارد می شوند، پخش گل مصنوعی به تمامی مغازه ها در تمامی شهر ها آغاز می شود. می توان گفت عمده خریدارن گل مصنوعی مغازه های گل فروشی هستند که بعد از خرید گل از پخش کننده ی اصلی اقدام به فروش گل مصنوعی با قیمت بالاتر می کنند. مغازه ها معمولا میزان گل درخواستی و مدل گل ها را به شرکت های پخش کننده اعلام می کنند و گل ها را در مغازه ی خود تحویل می گیرند، ممکن است یک فروشی دارای دو و یا چند شعبه ی مختلف باشد. بعد از ثبت سفارش از طرف خریداران گل مصنوعی شرکت پخش اقدام به بسته بندی گل ها می کند و آن را در بین مغازه ها پخش میکند. 

تولید کننده بزرگ سبد و ریسه گل مصنوعی در کشور

تولید کننده بزرگ سبد و ریسه گل مصنوعی در کشورسبد گل در همه جا می تواند مورد استفاده قرار بگیرد، اگر به مراسم خواستگاری می روید، سبد گل مصنوعی انتخاب مناسبی است. اگر به مراسم ختم می روید می توانید با خود یک سبد گل مصنوعی ببرید، برای هدیه ی تولد، هدیه ی روز مادر و روز زن و خلاصه هر جایی که فکرش را بکنید می توانید از این سبد های گل استفاده کنید. 

از ریسه های گل مصنوعی می توانید برای تزئین موی ساقدوش های عروس بهره ببرید. معمولا ساقدوش های عروس لباسی یکرنگ و یک شکل می پوشند و ریسه های گل مصنوعی متحد و یک شکلی روی سرشان دارند. 

بازار گل مصنوعی درجه یک و مرغوب در اصفهان

اصفهان یکی از تولید کنندگان گل مصنوعی زیبا و درجه ۱ است، این گل ها گاهی ممکن است ساخته ی خود اصفهانی ها باشند و یا از جنس های وارداتی در ترکیه باشند. اصفهان نیز مانند سایر شهر ها افراد زیادی اقدام‌به خرید گل مصنوعی می کنند. اما گل مصنوعی اصفهان به این دلیل بیشتر به فروش می رسد که در شهر های کوچک خانه ها ارزان تر از شهر های بزرگ هستند و اصفهان شهر بزرگی است که بسیاری افراد امکان خرید و یا اجاره ی خانه های بزرگ که برای پرورش گل و گیاه مناسب باشد را ندارند و به همین دلیل به خرید گل های مصنوعی روی می آورند. 

سایت تخصصی گل مصنوعی برای هدیه و مراسم

سایت تخصصی گل مصنوعی برای هدیه و مراسمشاید تا به حال گیفت هایی که برای مراسمات مختلف به مهمان ها داده می شوند را دیده باشید در تمامی مراسم ها اعم از عقد، عروسی، تولد، حنابندان و … این گیفت ها به تمامی مهمانی ها داده می شوند. گیفت به هدیه های کوچکی گفته می شود که باعث می شود یاد و خاطره ی مهمانی تا ابد در ذهن مهمان ها باقی بماند. گیفت ها ممکن است نمدی، چوبی، پارچه ای و … باشند اما ما به شما توصیه می کنیم از گل های مصنوعی به عنوان گیفت مراسم های خود استفاده کنید زیرا همه ی افراد در خانه های خود حداقل یک گلدان گل مصنوعی دارند و می توانند گلی که از شما هدیه گرفته اند را نیز بین گل های مصنوعی خود قرار دهند و آن را برای همیشه جلوی چشمشان داشته باشند. 

تولیدکننده گل مصنوعی به همین علت گل ها در سایز های خیلی کوچک نیز درست می کند تا برای هدیه دادن به مهمان ها خوب باشند. 

قیمت عمده گل مصنوعی فانتزی و مجلسی زیبا در تهران

در مورد قیمت گل مصنوعی به طور کلی می توان گفت قیمت عمده گل مصنوعی نسبت به قیمت گل مصنوعی به صورت جزئی خیلی پایین تر است. شرکت گل مصنوعی گل های مصنوعی را بر اساس چند فاکتور اصلی و اساسی قیمت گذاری می کند: 

  • کیفیت گل ها: گل های با کیفیت تر قیمت بالاتری نیز دارند البته می توان بالا و پایین بودن قیمت ها را از انصاف فروشندگان نیز دانست. 
  • محل فروش گل: اگر بین محل فروش گل با محل تولید آن فاصله ی چندان نباشد هزینه های حمل و نقل به مراتب کاهش پیدا کرده و قیمت گل ها نیز پایین می آید، برای مثال می توان شیراز را یکی از شهر های پر کار در زمینه تولید گل مصنوعی دانست، گل مصنوعی شیراز از گل مصنوعی در بقیه جاها ارزان تر لست. 
  • ظرافت گل و شبیه بودن به گل طبیعی: هر چه گل مصنوعی به گل طبیعی شبیه تر باشد قیمت آن افزایش پیدا می کند. برخی از انواع گل های مصنوعی وجود دارد که حتی با لمس کردن هم نمی توان تشخیص داد گل طبیعی است یا مصنوعی. 
  • کیفیت رنگ گل ها: گل مصنوعی باید رنگی مشابه به گل طبیعی داشته باشد و همچنین در برابر تابش نور مستقیم آفتاب و شست و شو رنگ خود را از دست نداده و بور نشود. 

آشنایی با پرفروش ترین گل مصنوعی سالنی بزرگ

آشنایی با پرفروش ترین گل مصنوعی سالنی بزرگگل مصنوعی سالنی باید از جمله بزرگترین گل های مصنوعی باشد تا در سالن نما داشته باشد و به چشم بیاید. گل مصنوعی سالنی معمولا از گل های رز خیلی بزرگ هستند که با گل ارکیده در اطراف خود آراسته شده اند و یا به صورت کار شده روی دیوار یا اطراف جای مشخصی کار شده اند و یا درون گلدان های بزرگ و زیبا قرار دارند. البته انتخاب گل سالنی کاملا سلیقه ای است و هر گلی که بزرگ و زیبا باشد و به چشم بیاید را می توان به این منظور انتخاب کرد. 

معرفی بازار های اینترنتی گل مصنوعی در تهران

برای خرید گل اینترنتی علاوه بر مراجعه ی حضوری می توانید به صورت اینترنتی نیز خرید کنید، خرید اینترنتی برای شما باعث می شود زمان کمتری صرف خرید خود کنید و هزینه های حمل و نقل را به شدت کاهش می دهد. 

سایت ما به عنوان بازرگانی گل مصنوعی و یک واردکننده گل مصنوعی بهترین گل های مصنوعی با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت از کشور ترکیه وارد می کند و به فروش می رساند. ما انواع گل های سالنی، گل سبدی، ریسه و … را داریم. برای مشاهده ی جنس های زیبا و با کیفیت ما می توانید به سایت مراجعه کرده و عکس آن ها را مشاهده کنید، سپس به صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش کرده و یا با همکاران ما که اطلاعات تماس آن ها در سایت درج شده است تماس حاصل فرمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما