لیست قیمت روز انواع گل مصنوعی چند طبقه سالنی در تهران

قیمت روز گل مصنوعی:

معمولا برای تزیین دکور بسیاری از مجالس(گل مصنوعی سالنی) از قبیل مراسم های ترحیم و یا مجالس جشن و عروسی از گل های مصنوعی استفاده می شود حتی امروزه برای تزیین دکوراسیون منزل نیز این گل ها را به کار میگیرند و هر خانواده با توجه به سلیقه‌ی خود می تواند هر نوع گلی را انتخاب کند اما این فراموش نشود که انتخاب نوع گل ها باید متناسب با دکوراسیون کلی محیطی باشد که برای آن گل خریداری کرده ایم. از آنجایی که همیشه گل را به همراه گلدان آن خریداری می کنند تناسب رنگ و طرح گل و گلدان نیز بسیار اهمیت دارد امروزه گل های مصنوعی جلوه ی خاصی پیدا کرده اند و تولیدات و شکل های آنها بسیار متفاوت تر از قدیم می باشد لذا برای تزیینات گل های طبیعی جای خود را به گل های مصنوعی داده اند و بازار گل مصنوعی به نسبت قدیم رونق زیادی پیدا کرده است بنابراین این گل های مصنوعی اهمیت زیادی برای زیبایی منزل و مراسمات دارند و نباید از این اهمیت غافل شد.

لیست قیمت روز انواع گل مصنوعی چند طبقه سالنی در تهران

5 مدل از پرفروش ترین های گل مصنوعی در بازار

5 مدل از پرفروش ترین های گل مصنوعی در بازارقیمت گل مصنوعی، انواع گل مصنوعی پرفروش، لیست گل مصنوعی پرفروش ترین ها و لیست بهترین گل مصنوعی مدرن ، گل مصنوعی دکوری، گل مصنوعی مجلسی ،گل مصنوعی اینترنتی ، گل مصنوعی ارزان به شرح زیر است:

همه روزه گل های مختلفی با طرح ها و رنگ ها و اسامی متفاوت به فروش می رسند که به پرفروش ترین های آنان اشاره می کنیم:

گل مصنوعی اقاقیا: این گل از جنس پارچه شمعی است که گلهای ریز دارد و هر تک شاخه آن آویز پرگل است ابعد آن به صورتی است که عرض آن 21 و ارتفاع آن 46 است بسیار شباهت زیادی به گل طبیعی دارد و در 4 رنگ زیبا در بازار عرضه میشود این گل بسیار مناسب است برای تزیین مجالس و در  قیمتی ارزان و کاملا رقابتی به فروش می رسد موارد استفاده ی آن محیط های عمومی و مجالس و گلفروشی ها است.

گل مصنوعی بامبو: این گل از جنس پارچه و پلاستیک ساخته شده است از لحاظ شکل ظاهری با نمونه طبیعی آن تفاوت چندانی ندارد برای دکوراسیون هایی با تم مدرن و شیک بسیار مناسب است و به دلیل جذابیت ظاهری آن برای شاپ های دکوری و گل‌فروشی ها محصول بسیار بسیار پرفروشی است.

گل مصنوعی رز: گل رز یکی از گل هایی است که در سراسر جهان محبوبیت خاصی دارد نوع مصنوعی آن قابلیت شستشو دارد و جنس آن بسیار لطیف و نرم است طرح های جدید آن محدود و بدون رقیب در بازار هستند و قیمت آن با توجه به طرح زیبا و شباهت زیاد آن به گل طبیعی بسیار مناسب است.

گل ارکیده‌ی مصنوعی: این گل به صورت شاخه ای و یا دسته ای به فروش می رسد در کشور ترکیه هم تولید و صادر میشود جنس این گل مصنوعی پارچه ی شمعی است ، شاخ و برگ دارد، کیفیت آن بسیار عالی و قابل شستشو است ، زیبا و منحصر به فرد  است و جهت هدیه دادن بسیار مناسب است.

گل مصنوعی شکوفه آبی: جنس این گل پارچه شمعی است دارای گل های ریز است بر روی شاخه های بلند و مشابه گل طبیعی آن است اما به دلیل کیفیت بالای آن قیمتش مقداری با دیگر انواع پرفروش متفاوت است.

لیست قیمت انواع گل مصنوعی مدرن لوکس

قیمت روز گل مصنوعی با در نظر گرفتن پارامترهای مختلفی نظیر مدل گل مصنوعی  ارزیابی و اندازه گیری می شود به عنوان مثال قیمت گل مصنوعی تهران با دیگر استانها ممکن است متفاوت باشد اگر این ها به صورت سبد گل مصنوعی و یا باکس گل مصنوعی و یا گل مصنوعی چند طبقه به فروش برسد قیمت بالاتری نسبت به تک شاخه گل مصنوعی دارد.

لیست قیمت و بازه قیمتی برخی گلفروشی هایی که فروش گل مصنوعی در آن ها بالا بوده و در این معامله هم خریدار گل مصنوعی و هم فروشنده گل مصنوعی رضایت کامل داشتند در زیر شرح داده شده است اما باز هم این نکته حائز اهمیت است که ممکن است قیمت ها در بازار های مختلف متفاوت باشد :

گل مصنوعی وینیکا در طرح های مختلف تولید می‌شود که قیمت این گل مصنوعی از 39 هزار تومان شروع شده و تا بالای 70 هزار تومان ادامه دارد.گل های توپی معمولا قیمت 18 هزار تومان دارند و سبدهای گل ساده نیز در همان رنج قیمت 18 هزار تومان موجود می باشند. گل های آتریسا نیز مدل های مختلفی دارند که این بازه قیمت برای این گل ها 28 تا بالای 30 هزارتومان است. گل های لی لی وود به دلیل طراحی زیبا و جنس و کیفیت آن ها قیمت بالاتری داشته و از 68 هزار تومان هستند . گل های مصنوعی رز هم مانند سایر گل ها از هم به صورت تک شاخه و هم به صورت دسته گل به فروش می رسند و به همین ترتیب گل های مصنوعی فراوانی هستند که همه روزه در بازر های تهران و سایر شهرستان ها به فروش می رسند که قیمت های آنان به طور متوسط بین بازه های 18 هزار تومان تا 70 هزار تومان هستند اما این قیمت ها متناسب با کیفیت و جنس و رنگ و طرح گل متفاوت است.

فروش گل مصنوعی چند طبقه سالنی با قیمت باورنکردنی

فروش گل مصنوعی چند طبقه سالنی با قیمت باورنکردنیگل های مصنوعی چندطبقه سالنی انواع مختلفی دارند و طبق مدل و کیفیتی که دارند قیمت های متفاوتی نیز شامل میشوند.گل های چند طبقه جلوه و زیبایی خاصی به خانه می بخشند به همین دلیل بسیار مورد توجه و علاقه ی ایرانیان هستند از بین تمام مدلهایی که این گل ها دارند مدل دو تا چهار طبقه طرفداران زیادی دارند زیرا ضمن زیباتر کردن منزل فضای زیادی را هم اشغال نمی کنند پایه و یا همان طبقه گل ها هم انوع مختلفی دارند که مدل نردبانی از بین تمام مدل ها خواهان زیادی را برای خود ایجاد کرده است . با دیدن انواع مختلف آن در سایت و آشنا شدن با مدل های متفاوت میتوانید خرید ساده تری داشته باشید.

فروشندگان گل مصنوعی ترکیه ای در غرب تهران

گل مصنوعی ترکیه ای در غرب تهران:

ترکیه یکی از کشورهای است که در زمینه ی تولید گل مصنوعی فعالیت دارد و گلهای زیادی را به کشورهای مختلف ازجمله ایران صادر میکند و عده ی زیادی از واردکننگان و فروشندگان گل مصنوعی ترکیه ای در غرب تهران مشغول فعالیت هستند نام برخی گل های ترکیه ای که در بازار غرب تهران موجود می باشند عبارتند از: ریسه برگ سبز پیچک بلند، غنچه گل رز سرخ مانیا،ریسه گل بهاری، گلدان گل شمعدانی، گل رز لیلیوم سفید ، درختچه کاج، درختچه برگ انجیری ، گل ارکیده، گل کوکب و… که این گل ها هم به صورت تک شاخه هم به صورت دسته گل و سبد گل و هم به صورت گل مجلسی چند طبقه به فروش می‌رسند و به دلیل بازار رقابتی قیمت این گل ها در بازار غرب تهران بسیار مناسب تر از دیگر قسمت های کشور می باشد.

لیست قیمت روز انواع گل مصنوعی مدرن مجلسی

لیست قیمت روز انواع گل مصنوعی مدرن مجلسیقیمت گل های مصنوعی در قسمت های مختلف بازار و شهرستان های مختلف ممکن است متفاوت باشد اما این اختلاف قیمت خیلی فاحش نیست . اما قیمت گذاری روی گل های مصنوعی بیشتر بستگی دارد به مواد و پارچه ی به کار رفته در آن گل و این موارد تعیین کننده هستندبرای کسب اطلاعات از قیمت گلها میتوان به سایت ها و یا راه های ارتباطی دیگر نظیر کانال گل مصنوعی در پیامرسان های مختلف مراجعه کرد.

لیست متنوع ترین گل مصنوعی دکوری رز

همانطور که گل های طبیعی رز به مدل ها  و رنگ های متفاوتی مثل رز آبی و رز زرد و زر قرمز و.. تقسیم می شوند و همچنین باز از جانب نژاد گل هم معمولا به دو دسته رز هلندی و ایرانی تقسیم می شوند گل های مصنوعی رز هم انواع مختلفی دارند که به عنوان مثال مدل های مختلف رز مصنوعی مدل رز طلایی که خود با انواع مختلفی مانند رز طلایی مدل های 1،2و… دارند تقسیم می شوند اما دیگر مدل های رز شامل : رز مخملی ، رز سیاه هالفتی ، رز سرخ مانیا و .. می شود که این ها با توجه به اینکه به صورت تک شاخه و یا دسته ای خریداری شوند با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. باکس های گل رز هم به دلیل زیبایی فراوان و نزدیکی بسیارشان به مدل طبیعی طرفداران بسیاری دارد.

سبد و باکس گل مصنوعی رز قرمز با قیمت عالی

سبد و باکس گل مصنوعی رز قرمز با قیمت عالیدر بسیاری از مناسباتی که در کشور ما وجود دارد از گل رز برای تبریک و یا به عنوان هدیه استفاده می شود این گل تنوع زیادی دارد و در مدل های مختلف و بسته بندی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد اما موضوعی که در طی سالهای اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است خرید و استفاده ی باکس ها و سبدهای گل مصنوعی است زیرا علاوه بر اینکه نسبت به تک شاخه زیبایی و چشم نوازی بیشتری دارد برای نگهداری ظرفیت بالاتری دارد برای همین استقبال  این سبدها و باکس ها نسبت به تک شاخه بسیار بیشتر است. ضمن اینکه امروزه سبدها و باکس های گل با قیمت های مناسب و ارزانی به فروش می‌رسند

چگونه مدل های متنوع گل مصنوعی را با قیمت عمده بخریم؟

در بازارهای گل که در شهرهای مختلف مخصوصا شهر تهران وجود دارد این امکان برای تمامی ایرانیان وجود دارد که انواع و اقسام گل‌های مصنوعی را با نازلترین قیمت ها تهیه کنند ضمن اینکه با فراگیر شدن فضاهای مجازی و دسترسی آسان همه اقشار جامعه به اینترنت این امکان فراهم شده است که با مراجعه به سایت های فروش گل مصنوعی ضمن صرفه جویی در زمان ، انواع گل های مصنوعی متفاوت را با قیمت مناسب خریداری کنند برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف گل ها و قیمت های آنان میتوانید با همکاران ما در این سایت ارتباط برقرار کنید و از مزایای فراوان این سایت بهره ببرید.

بزرگترین بازار پخش و عرضه گل مصنوعی مستقیم

بزرگترین بازار پخش و عرضه گل مصنوعی مستقیمباتوجه به اطلاعات موجود و با توجه به شواهد موجود مشخص است که کشور چین بزرگترین تولیدکننده و صادر کننده ی گل مصنوعی است .برخی از گل های موجود در چین که به سراسر جهان صادر می شوند گل های تایلندی و آلمانی هستند که تحت لیسانس اند. و حتی برخی از این گل ها دارای مارک فرانسه هستند اما تولید کشور فرانسه نیستند . گل های مصنوعی که در چین تولید می شوند یا از چین صادر می شوند دارای کیفیت های متفاوت اند. و تفاوت قیمت زیادی بین گل های مصنوعی درجه یک با گل های مصنوعی درجه دو و سه وجود دارد.

کارخانه تولید گل مصنوعی در رنگ بندی ویژه و خاص

به دلیل اینکه امروزه بسیاری از مردم که علاقه به تزیین منزل با گل دارند و به دلیل محدودیت هایی که نگهداری گل در منازل آپارتمانی و اجاره نشینی دارد گل های مصنوعی محبوبیت زیادی پیدا کرده انئد چراکه علاوه بر زیبایی احتمال خراب شدن آن ها بسیار بسیار پایین است از این رو کارخانه ها سعی دارند که نیاز مصرف کننده را از این نظر تامین کنند و همواره بر این امر تلاش دارند که گل هایی با رنگ بندی فراوان و زیبا و همچنین با کیفیت بالا و زیبایی و طرح شکیل تهیه کنند و بر این امر مبادرت می ورزند که گل های تولید شده بیشترین شباهت را به نمونه طبیعی آن داشته باشد که تا حد زیادی هم موفق بوده اند و حاصل تلاش آن ها در بازار های گل مصنوعی مشهود است.

شرکت های بسته بندی گل مصنوعی صادراتی

شرکت های بسته بندی گل مصنوعی صادراتیمتاسفانه در بازار جهانی از گل های تولید ایران استقبال نمی شود به این دلیل که اغلب جنس خوبی در مقایسه با مشابه خارجی آن ندارند و همین دلیل گل های مصنوعی ایرانی را از بازار خارج می کند. علت کیفیت پایین گل های مصنوعی ایرانی این است که تولیدکننده گل مصنوعی در ایران پارچه موردنیاز برای تولید گل مصنوعی را باید از خارج وارد کند و خرید پارچه درجه یک برای فروشنده صرف نمی کند و همچنین دستگاه های مخصوصی که برای تولید گل مصنوعی لازم هستند در ایران وجود ندارد و وارد کردن این دستگاه ها هم هزینه های گزافی دارند که اغلب تولیدکنندگان از پس آن برنمی آیند برای همین تنوع خاصی در گل های تولید ایران وجود ندارد درحالی که تولیدات چینی و کشورهایی نظیر کشور ترکیه هم تنوع زیادی دارند هم شفاف تر هستند و هم قابل شستشو هستند ضمن اینکه کیفیت بالایی هم دارند.

بازرگانی بزرگ گل مصنوعی ارکیده رنگی در تهران

گل مصنوعی ارکیده نیز مانند گلهای دیگر طرفداران خاص خود را دارد این گل به دلیل اینکه مدل گل مصنوعی آن بسیار شباهت دارد به طبیعی آن در میان خانواده ها و کسانی که قصد دارند از گل های مصنوعی به جای گلهای طبیعی استفاده کنند محبوبیت مختص به خود را دارد برخی بازار های موجود در تهران که کار خرید و فروش گل های مصنوعی را به عهده دارند تمرکز خود را بر روی تولید یک نوع گل مصنوعی اما در کیفیت بالا و قیمت مناسب می گذارند در این استان بازرگانی هایی وجود دارد که گل های مصنوعی را به فروش میرسانند ضمن اینکه تلاش می کنند یک نوع گل محبوب خریداران گل مصنوعی را بیشتر تولید کرده و بازار آن گل مصنوعی را به طور انحصاری در دست خود بگیرند بازرگانی ‌ای در تهران تمرکز خود را برروی گل مصنوعی ارکیده گذاشته است زیرا به همان دلایلی که گفته شد گل ارکیده طرفداران زیادی دارد لذا این اقدام میتواند هم برای مصرف کنند یا همان خریداران گل مصنوعی و هم تولیدکننده یا فروشندگان گل مصنوعی بسیار مفید باشد .ضمن اینکه کیفیت تولید این گل و انواع مدل های آن افزایش می باید.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما